Erbjudanden

Det personliga porträttet

Personlig affärs- & idékommunikation

Ett anorlunda evenemang

Det identitetsskapande företaget

Tänk på känslan att komma från ett evenemang som verkligen har berört dig. Hur uppstår den känslan? Och hur kan man åstadkomma så att andra känner likadant, när man själv är arangör? Måste man lita på slumpen eller finns det en metod som kan hjälpa till att åstadkomma evenemang som gör skillnad?

Vi menar att det finns en sådan metod. Och den bygger på förmågan att se på sig själv, sin egen verksamhet eler sin region "utifrån och in". Att skärsåda med hjälp av människors inneboende önskningar och drömmar. Vi använder perceptionsverktyget CrossSensor™ för att se nya möjligheter och för att kunna hjälpa diga att arrangera möten som gör skillnad.

Varje arrangör, om det så är ett företag, en organisation eller en region, så finns det alltid en historia och en framtid byggda på idéer och visioner. Och det är detta ursprung som ger en plats eller en verksamhet dess identitet. Problemet är bara att det efter en tid finns en tendens att man "glömmer bort" och "förlorar greppet" om denna identitet. Istället börjar man jaga efter att finna sammanhang och uttrycksmedel genom att jämföra och härma. Resultatet blir ofta förutsägbart och likriktande.

Vi lever i en värld där människor med hjälp av media kan välja och vraka mellan personliga upplevelser och överraskningar. Därför finns det stora möjligheter att hitta människor som är intresserade. Men bara när upplevelserna uppstår i deras sinnen. Det är det du måste tänka på när "idén att arrangera något uppstår i ditt sinne".

Kontakta gärna oss inför nästa evenemang