|
Framsynta
företag, organisationer och
institutioner investerar i ett eget
Där ska lyhörda
kreaprenörer enbart ägna sig åt din verksamhets fortlöpande FÖRNYELSE, vilket är
ett absolut måste i de rekordsnabba förändringarnas värld.
I dagens
rapsodiska värld, där sinnena hela tiden inspirerar till ständiga
teknikförändringar, är FÖRNYELSE ett måste.Alltså, ett KreaprenörLabTM, som
kontinuerligt ägnar sig åt förnyelse parallellt med det dagliga arbetet, kan
rädda och berika din framtid.
Labbet behöver ha minst 1–2
kreaprenörer, som agerar med generalistens panoramaperspektiv och som sedan
bildar tillfälliga team av olika specialister – beroende av idéernas fordringar.
Kreaprenör® åtar
sig
- att tända era viktigaste
beslutsfattare i en sinnesladdad miljö under ett upplevelspräglat
heldagssymposium, som både chockar och överraskar och som förhoppningsvis
resulterar i grundandet av ett KreaprenörLabTM hos varje deltagare
- att omvandla några av era
mest visionära och allmänbildade medarbetare till vidsynta kreaprenörer under
en första 2- veckors trimning, som går i Leonardo da Vincis anda dvs. teknik
och humaniora korsbefruktar varandra
- att fortlöpande förse era
kreaprenörer med humanteknologiskt litteratur- och referensmaterial, som
kontinuerligt vidareutvecklar deras färdigheter i Kreaprenörskap
- att 3 gånger per år
förstärka ert eget Lab med personliga och kreativa besök, då genom tanke- och
erfarenhetsutbyte utvecklingsprocessen i Kreaprenörskap fördjupas
- att underrätta era
kreaprenörer med nyheter, som vidgar Upplevelsesamhället och dess möjligheter
via vår Internetservice
- att serva ert Lab med
rådgivning, frågor och svar via e-post
- att erbjuda er medverkan i
givande projekt, som Kreaprenör® utvecklar i egen regi, som
delägare, investerare eller sponsor – beroende av projektets potential
- att vässa ert nya budskap
genom Kreaprenör®, som har unika byråresurser genom vårt nätverk
av kreaprenörer, kreatörer och marknadsförare.
Den historiska
förebilden för Kreaprenör® är renässansmänniskan Leonardo da
Vinci (1452–1519), som var konstnär, forskare, tekniker och uppfinnare i en och
samma person. Han formulerade den klassiska preceptionssentensen, som också är
vårt motto:
"All vår kunskap
kommer ur vad vi känner."
© 2001-2003 Kreaprenör® |